2017. augusztus 5., szombat

Előkészületek egy utazáshoz...

Nagy utazás elé nézek. Nagymamám barátnője Oroszország (Oroszországi Föderáció) szívében, Jekatyerinburgban lakik. Tavaly felajánlotta, hogy ha elkísérem, akkor meghív az utazásra, így tulajdonképpen vízumköltségen és némi költőpénzen megúszom a dolgot. :) A Google térképet bújva jutottam az információhoz, miszerint a hely, légvonalban is majd 3000 km-re fekszik Budapesttől. Másik érdekessége, hogy a város nyugati határán húzódik Európa és Ázsia határvonala, tehát megtehetem, hogy egy lábbal még Európában, a másikkal már Ázsiában állok :D 

A másik érdekesség, hogy mióta tizennégy éve megismertem a férjemet, ennyit még nem voltunk külön (a gyerekekről nem is beszélve)... :D Szóval... fura lesz :) és biztosan nagyon fognak hiányozni.

Elkezdtem (éjszakánként) összedobni egy borítékalbumot (mi mást? :) ), hogy végigdokumentálhassam az utat. Sajnos nagy-nagy szomorúságomra a szuper kis kütyümhöz (LG Pocket Photo) a papír forgalmazását, Magyarországon teljesen megszüntették!!! Ájulat!!! Sajnos arra már nem volt időm, hogy külföldről rendeljek, így valóra váltottam egy másik álmomat (hála a munkahelyemnek) és vettem egy Instax Mini 8-at. Először egy kéket néztem ki, de aztán az instaxshop.hu-n megláttam A TOK-ot :D Mivel a mentához nem igazán megy a kék, így végül a klasszikus fehér mellett döntöttem. Szintén az Instaxshop-tól rendeltem a gépbe olyan filmet, aminek a kerete a kék-piros csíkos légipostai borítékot mintázza, és egy pöttyöset :)

Az albumot borítékokból és dobtam össze, Fancy Pants Making Waves scrapbook papírok segítségével. Az album elkészültéről több fotót a Krokihobby oldalon láthattok hamarosan :)

Egy kis ízelítő:


Nincsenek megjegyzések: