2017. április 11., kedd

Scrapbook tábor - Szedres 2017 - I. rész

Idén tavasszal, immár harmadik éve, a szedresi Lovas Udvarházban került megrendezésre a "szezonnyitó" scrapbook tábor. Előre szólok: hossssssssssssszú bejegyzés következik! A fotókat Gólya (Kele Tímea) és én követtük el, ugyanazon géppel :)

Pénteken déltől folyamatosan lehetett érkezni, elfoglalni az egyszerű, de hangsúlyozottan tiszta szobákat és az alkotótermet. Szedresen a környezet hihetetlenül gyönyörű! Nagy szerelmem az Apátipusztai Kápolna (Nepomuki Szent János Templom), amit most jól meg is mutatok :)



"A Bezerédj István által 1836-ban alapított Szedres határában egy másik puszta is fekszik, ez Apáti. Apáti korábban szintén a Gindly- uradalom része volt, bár nagyon sokszor cserélt gazdát, különösen a 19. század során. Utolsó ura Fiath báró volt. Kápolnája 1832-ben készült el.
Homlokzatán lévő fülkékben Szent Vendel és Szent Flórián szobra volt látható, de sajnos ma már csak Szent Flórián szobrának maradványa árválkodik. Belsejében a klasszicizáló ornamentális festés nemrég még látható volt. Valószínüleg egy hajléktalan által, a templomban rakott tűz ezt is megsemmisítette." /Forrás: www.turautak.com

Míg a két évvel ezelőtti táborban a kupola még a helyén volt, mára sajnos biztonsági okok miatt le kellett emelni a kápolna tetejéről :(


A belsejében is jól látszódnak a tűz nyomai:



A panzióról csak telefonos képeket lőttem, de Mona blogjában találtok fantasztikus fotókat, ha valakit érdekel :)

Miután kiveséztük a helyszínt, vágjunk bele a tábori eseményekbe :)


Pénteken Ranga Sophie workshopjával kezdtünk. Bevallom töredelmesen, hogy a saját workshopom alapanyagain  és egy art journal füzeten kívül nem vittem mást a táborba. Ennek logisztikai okai voltak, amikkel nem untatok senkit. Minden workshopot megnéztem, és magamba szívtam a tudást, hogy aztán itthon majd alkalmazni tudjam :)

Sophie-val egy csodálatos oldalt készítettek a lányok:





Ezután következett Tamcsi (Tihany Tamara) albumkészítős workshopja. 






Pénteken este megfogadtam, hogy korán lefekszem, mivel másnap "reggel" én nyitom meg a napot, a Pentart Patina hatás - Rozsda hatás - Antikoló festék - Kő hatású paszta négyesfogatommal. Szerintetek sikerült? :D


Azért azon kívül, hogy tátott szájjal bámultam a workshopokat, első nap még alkottam is :) Mivel továbbra is szerelmes vagyok TandiArt munkáiba, ezúttal is lifteltem :)



Szombaton reggel, TERMÉSZETESEN frissen és üdén jelentem meg reggeli után, és elkezdtem előkészülni a saját workshopomhoz, aminek a kivitelezéséhez Kovaxka Ildi barátnőmet kértem fel segíteni.



A Pentacolor Kft. nagylelkűsége jóvoltából a tábori résztvevők ingyen ki tudták próbálni az új termékeket. Ezúton is NAGYON KÖSZÖNÖM NEKIK a nagylelkű támogatást!!!





Az alkotócsomagokban rengeteg fantasztikus Scrapfellow chipboard, és sok-sok fém díszítőelem mellett, helyet kapott némi sizal és apró, csillogó kövecskék is.



Hihetetlen mennyiségű szépség készült, és legnagyobb sajnálatomra nincs is mindről fotó. Olyanokat alkottak a lányok, hogy az állam leesett!!! Képtelen lettem volna egyet választani közülük, ezért a szavazást (a szombat este még ott levő alkotásokból) a résztvevőkre bíztam. Következzen néhány fotó az alkotási folyamatokról:























Folytatása következik! ;)


Nincsenek megjegyzések: