2016. december 18., vasárnap

Változás - Új scrapbook oldal

Idén sok változás történt/történik a Scrapfellow háza táján. Szó szerinti változások. Az egyik ilyen, hogy sajnos néhány csapattag az idén elbúcsúzott. Bár döntésük okát teljes mértékben megértem (és ha nem így lenne, akkor is elfogadnám), azét még iszonyúan sajnálom. Ez az "állapot" furcsa módon megihletett (még ilyet!) és amint megjött az új "Változás" Kit Klub készlet gyorsan ki is scrappeltem magamból. Mutatom az oldalt:



Néhány szó az alap elkészítéséről:
  • Első lépésként a csomagban található Alpha Die Cut-ot (kivágott betűket) felragasztottam Mod Podge-al az alapkartonra
  • Miután megszáradt átlátszó gesso-val lekentem az EGÉSZ felületet
  • Lefújtam a lap közepét sima vízzel, majd ecset segítségével cseppentettem bele Pentart Media Mist-et (Hajnalka), és el is kentem kissé
  • Hőlégfúvóval megszárítottam, majd Pentart ezüst Metál viaszpasztával átkentem a betűket és a festékes részen a papír textúráját is kiemeltem vele (ha nem emlékszel hogyan is kell használni a viaszpasztát, ITT már írtam róla egy cikket)
  • StazOn Jet black tintapárnával bélyegeztem ide-oda egy keveset
  • Ezután felragasztottam az előre rétegezett fotómat és a fényképet letakarva a Media Mist-es flakon szárának segítségével fröcsköltem (Karibi kékkel, Hajnalkával és Grafittal)
  • Felragasztottam a maradék díszítőelemeket (pl. levelek) és az előre megfestett "változás" címfeliratot


Néhány privát megkeresés érkezett, hogy az akril chipboard hogyan lett ilyen színátmenetes. Nagyon egyszerű! A címfeliratot lekentem (szintén a festék tetejének szárával) Media mist-el (Caribi kék) majd egy picit megdöntöttem, és így kezdtem szárítani hőlégfúvóval. Mikor megszáradt, annak érdekében, hogy a festés tartós legyen, lefújtam két réteg Védőlakk permet spray-vel (a rétegek között azért várjuk meg mindig a száradást).



Röviden ilyen egyszerű :)

Az oldalhoz JÁTÉK is társul! Erről bővebben a Scrapfellow fórumban tájékozódhattok! Örömteli alkotást kívánok!



1 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon tetszik ez az oldal is!! Azonban rájöttem, hogy miért szeretem, amikor videón látom, hogy születik az oldalad! Nézve, ahogy alkotsz, átjön az alkotás élménye!!