2016. november 4., péntek

Egy álmatlan éjszaka "melléktermékei"...

Tegnap éjszaka az álommanó valahogyan elkerülte a lakásunkat, helyette viszont homlokon csókolt az ihlet :D ... Az eredmény egy Art Journal oldal a Finnabair féle "Mixed Media Journal" könyvembe, és egy kísérleti alkotás egy Studio Calico-s csomagolóanyagra.

Kezdjük is az elején...


Első lépésként festőkéssel felvittem a Pentart fehér gesso-ját, majd még száradás előtt belesimogattam néhány széttépett (régi, megsárgult) magazinlapot. Ezután (az alapozója nélkül!!!) fehér repedőpasztát kentem szét itt-ott, majd még egy kevés fehér gesso-val tompítottam az újságot. Hőlégfúvóval gyorsítottam kicsit a száradást, majd jöhettek a Pentart Mistek. Név zserint a következő színeket használtam: karamell, eszpresszó, vörösbor (naaaagy kedvencem!), fekete, és némi bronz. Aki már volt nálam tanfolyamon tudja: sosem fújom a mistet, hanem ecsettel viszem fel. Ezúttal is így történt :). Miután megszáradt, StazOn Jet Black tinatpárnával (örök klasszikus!) és a Scrapfellow Drótháló textúra nevű bélyegzőjével pecsételtem.




Mint a képeken is látjátok, sem a gesso-t, sem a repedőpasztát nem kell teljesen elsimítani! Néhol vékonyabb, néhol vastagabb, így lesz igazán szép a textúra. A végén a mistekkel megszíneztem egy gézlapot, majd fehér kartonból vágtam (ránézésre) megfelelő méretű kártyát, amit némi barna pékzsineggel, egy parafa szívvel és egy címfelirattal díszítettem. 




Ezután (vagy inkább ezzel párhuzamosan készült a Mixed Media kép, körülbelül ugyanezekkel a lépésekkel :)








A "homokos" felületet Pentart 3D Porral (Durva) hoztam létre. Remélem tetszenek :)


1 megjegyzés:

Margó írta...

Én bizony nem bánom, hogy az álommanó elkerült Téged! Imádom mindkét alkotást!!