2016. október 3., hétfő

Nehéz ügy - Scrapfellow scrapbook Kit Klub

Mostanában kicsit eltűntem, amiért elnézést kérek azoktól, akiknek hiányoztam :) Ma megérkeztem egy Scrapfellow-s alkotással, holnap pedig egy Sugallatok oldallal jövök, és a vágófájlokról sem feledkeztem meg. 

Ezúttal a "Nehéz ügy" a téma, ami számomra valóban nehéz ügy volt... Azért mutatom az oldalt:



Mindenki másképpen dolgozza fel az őt ért negatív környezeti/érzelmi hatásokat/traumákat. Van aki megkönnyebbül azáltal, ha "kialkotja magából" ezeket, és vannak mások, akik inkább csak és kizárólag a szépre akarnak (évek múltán) emlékezni. Mindkettő tökéletesen érthető.
Nekem nehezemre esik a negatív élményeimről oldalt készíteni, de mint mindenben, most is igyekeztem leküzdeni a nehézségeket :) A fotó nem mostanában készült, de azért választottam ezt, mert ezen nincs mosoly a kép "mögött".
Némi technikai infót a háttérről (pl. alapanyagok), és még több fotót találtok a galériában.


1 megjegyzés:

Margó írta...

IGEN, bármit is akarsz alkotni, tudom, hogy megcsinálod! Istenadta a tehetséged! Kívánom ezt az életed minden területére!