2016. szeptember 2., péntek

AKKOR & MOST Scrapfellow Kitklub

Augusztus huszadikán családi napot tartottunk négyesben. Annyira fantasztikusan sikerült, hogy tudtam, mindenképpen albumba szeretném foglalni, lehetőleg minél előbb, hiszen az idő rohan :)
Az album alapját az AKKOR & MOST Scrapfellow Kitklub egyik papírja adja.


A "MOST" felirat "csillámosítása" gélpasztába kevert csillámporral készült.


Minden oldalt átlátszó gesso-val kentem le, mielőtt megfestettem.



Az aranyozás minden esetben stencilen keresztül felvitt 3D ragasztóval és dekorfólia lappal történt. Ezekről bővebben a ragasztós cikkemben, és a Pentart kisokos első és második részében olvashatsz :)


Néhány helyen Pentart repedőpasztát is használtam (az alapozója nélkül). Így egészen apró kis repedéseket kaptam.


Pentart misteket használtam (gyöngyfehér és antik arany színben)


A fehér leveleket Silhouette Portrait-val vágtam ki.


Festettem Distress Inkekkel is (fired brick, broken china)




A díszítőelemeket, és a fotókat ezúttal Glossy-val ragasztottam fel :)



Nincsenek megjegyzések: