2014. augusztus 19., kedd

Art Journal / Mixed Media

Aki ismer engem, az tudja, hogy a "szövegelés" nem megy valami jól. Óóóó ne tessenek megijedni, nem az élőszóban való csacsogásra gondoltam. Abban még mindig jó vagyok :) Sokkal inkább a kommentekre, kézzel írott kísérőszövegekre gondoltam. Úgy döntöttem, hogy ennek az áldatlan állapotnak véget vetek és gyakorolok egy kicsit. Ehhez a művelethez a Pinteresten kerestem (és találtam is) inspirációt. Utána gyakorolgattam kicsit:



Persze munka közben jön rá az ember arra, hogy a waterproof-nak vásárolt tolla mégsem az és hogy a hátteret még a szövegelés előtt érdemes lefesteni... és hogy el ne felejtsem, a szabadban való alkotás szuper, csak az erősen fújó szél ne fújná bele a félig kész lapot a kikevert festékbe :D Na mindegy :) Jelenleg 6 feldolgozásra váró idézetem van és egy szabad hosszú hétvégém :D Hajrá bee!!!!!




2 megjegyzés:

Minyu írta...

Csodálatosak! Tényleg hajrá!!!
És ne felejtsd megmutatni nekünk is!

Margó írta...

Szeretem mindegyiket!! :)