2013. február 4., hétfő

Digiből hagyományos 1.

Nemrégen Szabi kihívást indított új boltjában a GingerScraps-en háttérkép (Desktop ) kihívást indított. (A kihívásra még egészen nyugodtan lehet jönni ITT.) Készített egy szuper sablont, amit ingyen le lehet tölteni, és aminek felhasználásával én a következő digi oldalt készítettem:


::Credit::

Annyira megfogott az egész elrendezés, és a színek, hogy az a kósza ötletem támadt, hogy megcsinálom hagyományos formában is! Sima műszaki kartonra kinyomtattam a papírokat (fotó minőséget választva a nyomtatón) kivéve a háttér alapot, mert azt akvarell papírra nyomtattam. Utána már csak vágtam, ragasztottam és varrtam rendületlenül :) Felhasználtam néhány Scrapfellow alapanyagot is, chipboard-ot, cimkét és dekorgombot. Az eredményt pedig imádom!












2 megjegyzés:

bjud írta...

Micsoda gyönyörűség!!! Szuper ügyes vagy!
Látom már megint min.36 órások a napjaid ;)

kreatívhit írta...

Ez nagyon szuper lett!