2012. november 15., csütörtök

Szerelmem a vászonfotó...

Folyamatosan azon gondolkodom, hogy hogyan is írjak a vászonfotóról... és mit... Míg imádom a fotókönyvet, de nagyon kevéssel ezelőttig egy sem volt belőle, addig vászonfotó nélkül már nem vagyunk meg egy jó ideje :D
Az első vásznam sztorija a véletlen volt. Véletlenül nagyon jó kis akciója volt a Cewének, nekem meg véletlenül volt egy-két scrapbook oldalam, ami vászonra kívánkozott :) Ugye... amikor a véletlenek találkoznak...??? :D
Míg élek nem felejtem el Ritttus egyik oldalát, aminek kapcsán szerelembe estem Natali készleteivel. Az egész liftelésért kiáltozott a fejemben, mígnem megszületett ez:


Erről a képről csak annyit érdemes tudni, hogy sem előtte, sem az elkészülte óta nem volt nagyobb kedvencem nála. Az összes eddig elkészült művem közül ez a legleglegleg :) Fogalmam sincs miért, mert biztos van szebb és jobb meg technikásabb, nekem mégis ez favorit. Ezek után kérdés sem lehet, hogy mi került először vászonra (30x40-es méretben) :)


Élőben persze sokkalta szebb, színekben gazdagabb és "élőbb". Egyszóval gyönyörű! Természetesen párt is kapott Dávid személyében, de azt sajnos nem tudtam lefotózni, mert jelenleg mutatóban másnál tartózkodik :) Eme hiányosságomat pótolni fogom :) Mindenkinek szívből ajánlom a Cewe vászonfotót!!!! Sajnos több képet nem mutathatok, (de még három van), mert karácsonyi ajándékok lesznek :) 
Óóóó és még egy ajánló! Ha igazán szeretnéd tudni, hogyan is kell megszerkeszteni, hogy jó legyen, feltétlenül olvasd el krisssz cikkét ITT!



1 megjegyzés:

evadraga írta...

Ez a vászonkép (és a digitális is természetesen) lélegzetelállítóan gyönyörű!!!
Namost, gondolkozóba estem. :-)