2012. november 14., szerda

Naptár ahogy mi szeretjük

Egészen tavaly karácsonyig nem telt el úgy év (2009 óta), hogy ne lett volna saját fotós Cewe naptár a falon. Leginkább az A3-as méretet imádjuk!!! Először persze az A4-es volt csak, és simán az ingyenesen letölthető szerkesztőt használtam. Sajnos 2012-ben valahogy kimaradt a naptár, de ez 2013-ban nem fordulhat elő!!! :) Szeretem!!! Mióta fejlődtem kicsit a képszerkesztésben, már krisssz naptársablonjait használom csak, amit azért imádok, mert a számunkra jeles napokat mindig megjelölöm rajta. A szülinapokat kiemelem pirossal és keretet is kapnak, a névnapokat virággal, a házassági évfordulókat gyűrűvel, a Valentín napot szívvel stb... stb... jelölöm. Megmutatom:



Ezeket most csak találomra kerestem, nem a 2013-as évet mutatják, merthogy azt még csak most kezdtem el, és egyenlőre egy meglehetősen titkos projekt :)))))
Helyette megmutatom inkább az előző években készült kedvenc naptár lapjaimat:






Ami még nálam nagyon bevált, az az, hogy a felület egészét kitöltöm, és a naptár sablont vagy "simán" ráhúzom, vagy ha a háttér miatt ez nagyon zavaró lenne, akkor teszek alá egy félig áttetsző (az oldal színével harmonizáló) kitöltést. Ezáltal a naptár kiemelődik és a háttér is megmarad :)
Szívből ajánlom mindenkinek a naptárkészítést, mert igazán személyre szóló ajándék!!!







Nincsenek megjegyzések: