2012. november 14., szerda

Birthday game


Lassan de biztosan közeleg a november 21-e, amikor is betöltöm a cseppet sem hízelgő 32. életévemet. :))))

Ezen ünnep alkalmából szeretném, ha én is megajándékozhatnék valakit. Hagyj egy kommentet a blogomon (vagy a Facebookon ITT) ennél a bejegyzésnél november 21-ig, és én kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki megnyeri a boltomban levő összes készletemet, és az ezután megjelenőket egészen december 31-ig! Hogy az álomcsapatom (szuper CT-m) se maradjon ki a játékból (merthogy játszhatnak!), ha ők nyernének, kitalálok nekik valami más (saját készítésű) ajándékot.
Kommentre fel!

Slowly but surely, 21st November is here... The day when I turn 32. And I would be very delighted if I could gift one of you. Just leave a comment here on this post on my blog (or FB FanPage here) until 21st November. And I will draw one lucky winner who will win all of my kits in the store - even the kits released until the end of this year!!!! And since I don't want my dream team (super CT) miss the opportunity (they CAN play!!!!), I will figure out something self-made in case they win. So are you up to comment???


6 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Az pont hússzal kevesebb, mint az én - végképp nem hízelgő - életkorom! :D Puszi!!! :)

evadraga írta...

Nagyon izgi játék! :)
És akkor Bee, most ez egy komment lenne. :-)
Szép estét! :-D

Stacey írta...

Happy Birthday! thanks so much for wanting to gift us!

Kisnyul / Andi írta...

Ezt nem hagyhatom ki! :) Izgalmas lesz! Boldog születésnapot!

Secima írta...

Én is boldog szülinapot kívánok! Örülök, hogy ismerhetlek. És jó lenne nyerni is. :-))))

agnessa írta...

Boldog szülinapot! Nekem 25-én lesz. Izgi a játék, beneveznék....