2012. március 28., szerda

Köszönet! Köszönet! ... és életjel(entés) :))

Drága barátaim!!!! Nagyon-nagyon jól esnek a privát levelek, félelmetesen jó érzés érezni azt, hogy sokatoknak hiányzom!!!!! Kis helyzetjelentéssel jövök, hogy mindenki tudja, mi az oka annak, hogy mostanában nem vagyok túl aktív (ami persze nem egészen igaz) :))
Mivel is kezdjem...
Aki szemfülesebb már, az láthatta, hogy az egyik boltom blinkije (DDR), lekerült az oldalsávból. Ezt a polcomat véglegesen bezárom. Nem kerül fel több készlet, és az eddigiek is lekerülnek hamarosan. A döntésemnek nagyon egyszerű oka van, mégpedig az, hogy kaptam lehetőséget egy sokkal szimpatikusabb boltban, és ha az  ég nem esküdik ellenem, akkor pénteken ki is nyitok. :) Ezért késik az új készlet is (és ezzel együtt a sorsolás is, de nincs elfelejtve!!!). Már egy másik készlet, egy collab is 99%-os, így reményeim szerint, még április első felében lesz új cucc tőlem :)
A másik ok, hogy sosem vagyok otthon... sajnos nem mondhatom meg miért (ki tudja ki jár erre), de napi hat órát "máshol" vagyok, és mikor hazaérek várnak rám a gyerekek, a mosatlan edények, a porszívózatlan szőnyegek, a poros polcok... stb. stb.... este nyolcra garantáltan hulla vagyok :) Míg meg nem szokom ezt az új helyzetet elég nehéz lesz... Szeptembertől megyek vissza dolgozni és ha minden a terveim szerint alakul, akkor egyik gyermekem bölcsibe, a másik oviba megy. Most volt a beíratás...
Felfüggesztettem a CT tagságaim nagy részét is, kértem a tervezőktől egy kis időt, és mindegyiküknek hálás vagyok azért, mert visszavárnak!! Ezúton is köszönöm Nekik!!!!
Egy következő ok, a manóim betegeskedése... ez az időszak ilyen... és bármennyire reménykedtem és fohászkodtam, hogy legalább Dóri ússza meg a kruppot, sajnos nem sikerült, megvolt az első rohamunk... éjszakai ügyelettel és két éjszakázással, hogy vajon lélegzik-e még a gyerek :(( Szeretnétek egy bejegyzést a kruppról? Nagyon benne vagyok a témában....
Kevéske szabadidőmet igyekszem a családommal tölteni és éjszaka ha van energiám, akkor foglalkozom a srapbookkal.... na ez a ritka... :))
Szombat éjszaka pedig szuper dolog történt... csörgött a telefonom és láttam, hogy a tesóm írországi száma az. Felvéve kérdezte vagyok-e Skype-on. Mondom vagyok, beszélhetünk. Erre közli, hogy jó, akkor menjek kaput nyitni, mert itt áll az ajtóban!!! Nem is akartam elhinni!!! Képzeljétek, nem szólt senkinek, csak a legjobb barátnőjének, aki kiment érte a reptérre :))) Így tényleg végképp fogytán vagyok minden szabadidőmnek.... bár sajnos ma délután már utazik is vissza. 
Most megint rohannom kell, tényleg mindenkinek KÖSZÖNÖM, aki csak kicsit is hiányolt engem :)))))) Remélem hamarosan beáll az életem egy rendszer szerint és a babukáim betegségkorszakának is vége lesz. Millió puszi és ölelés:

Bee

9 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

A 90%-át jó hírnek veszem, a betegségkorszaknak meg ezennel agyban is véget vetünk! Próbálok küldeni egy időgépet. Izgatottan várlak az újdonságaiddal!!!!!

Minyu írta...

Jaj, de jó, hogy írtál ezekről! Drukk, hogy minden a legjobban alakuljon!

Gólya írta...

Na, már épp akartam reklamálni, hogy hová tűntél el ennyire, de jó, hogy végre írtál! De én betudtam annak, hogy valami nagy durranással készülsz! :) Jobbulást a bébikéknek, Dórit sajnálom, az a francos krupp, hogy aki ezt a betegséget is feltalálta!!!:P

Üdv Néked, és csak a szíved diktálása szerint! Puszi!

szrjudit írta...

Én is nagyon hiányoltalak ám... Már aggódtam érted. De most azért megnyugodtam :) Kitartás, és köszönet mindenért, megy majd levél is, pusziiiiii! :)

eralilla írta...

Jó volt újra olvasni Téged (mert olvasni azért szoktalak én is).Tudod, jön a tavasz, most már csak könnyebb lesz minden, s a betegségek is elmúlnak. Jó kis meglepit szerzett a tesód!
Kíváncsi vagyok, melyik boltban nyitsz pénteken.
Addig is szép napokat!

kreatívhit írta...

Mindennek ideje van így a prioritás nagyon fontos dolog.
Sikeres bolt nyitást.Remélem Dóri estéi már pihentetőbbek.Neked pedig egy zsák energiát a tavaszi pörgéshez:)

Kisnyul / Andi írta...

Micsoda hírek! Tudtam én, hogy van okod a hallgatásra.....:) Várom az újdonságaidat! Gyerekeknek gyógypuszi!

Secima írta...

Akkor ezentúl most már minden szép és jó legyen!!!

Ritttus írta...

Nagyon sok sikert az új bolthoz!!! és mindenkinek jobbulást!