2012. január 27., péntek

Elmaradások... sok-sok elmaradás... :(

Mostanában talán egy picit úgy éreztem magam, mint amit Millu írt az egyik bejegyzésében... nehezebbnek éreztem a blogbejegyzések írását, mint valaha... Hogy mi a nehézségek oka? Mostanában rendesen ránk jár(t) a rúd. Nem szeretnék a blogban túl sokat panaszkodni, ezért most nem is teszem, lényeg a lényeg: a gyerekek is nagyon betegek (voltak) és én is (az vagyok). Még mindig nem lábaltam ki belőle rendesen, de nagy-nagy öröm, hogy úgy néz ki (lekopogom) a  gyerekek lassacskán túl vannak rajta. Ennek örömére ma postolnám elmaradásaimat... vagy lagalább megpróbálom...

Kezdjük a sort Krystyvel, alias Krysty Scrap Designs-al. Két meseszép készletet szeretnék ajánlani tőle. Annyira gyönyörűeket alkot, hogy az hihetetlen. Úgy vélem nagyon-nagyon érdemes odafigyelni a munkásságára!


Bottle of Ink Papers

A lányok alkotásaiból szemezgettem:




A Valentín nap közeledtével szaporodnak a szebbnél-szebb készletek. Íme Krystyé az In My Heart (siessetek, mert 20%-os akcióban kapható):



Az oldalam:

Mikor Rainbow Kata abbahagyta a tervezést, a szívem szakadt meg belé... amikor újrakezdte, szárnyaltam :)))) Nagyon vártam egy OKC-s lehetőségre, amit meg érkezett nem régen. Ezt a gyönyörű, letisztult, egyszerű de nagyszerű készletet kaptam "munkára". Winter Delight:


Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!!!! Az oldalam:


Osli is alkot ezerrel az SBE-n és csak úgy ontja az új, vagy majdnem teljesen újragondolt készleteit. Megmutatok párat, hátha kedvet kaptok a vásárláshoz :))


Az oldalam pedig (keresztfiam főszereplésével):




Az oldalam:


Végül, de nem utolsó sorban CT álom főnökasszonyom Kovaxka Ildi műhelyéből szeretnék ajánlani egy-két finomságot, és elújságolni (annak aki még nem tudná), hogy Ildi a.... jaaaaaaa még nem újságolom.... erről még nem maradtam le :))) szóval... hamarosan újságolok majd :D
Addig is a Nordic Frost átkerült a Scrapbook Elements-re, így (újra) kapható!


... és a leglegleg végére (ennek a bejegyzésnek) maradt egy fantasztikus nyeremény (kétszer nyertem mostanában, de a másikat egy másik bejegyzésbe szánom). A Facebookon nyertem egy régóta csodált Fantasy készlet készítőtől Pink Lottitól!! Sajnos a betegségek miatt még nem jutott időm oldalkészítésre, de ami késik...


Nagyon szépen köszönöm!!!!!!!!















8 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Az erő veled van! Jobbulást! :)

Gólya írta...

Na, örülök, hogy életjelt adtál, gyógyulgassatok, a többi nem számít, minden pótolható. Az oldalaid csodacsecsék, már sztem mindegyiket megdícsérgettem valahol, aha publikáltad. Pusza

Merika írta...

Mielőbbi jobbulást Neked is!Mostanában több helyen van így, sajnos az igazi tél elmaradása ezt eredményezi!Várjuk a tavaszt. Az oldalak azért nagyon szépek, mint mindig!

Margó írta...

Jó volt olvasni Rólatok - további javulást kívánok!!!!.. és már nagyon hiányoztál így is!!! Sok szépséget mutattál, köszönöm!:-)

kreatívhit írta...

Hoztál látnivalót bőven.Kata készletével remek kis oldalt produkáltál.Jó egészséget számotokra.

Kireva írta...

Jobbulást!

Pertine írta...

:) Nem is tudod, hogy vártam a bejegyzésed (persze önző módon).. :D Azért linkeltelek nálam, így hátha a gyógyulás is jobban megy!

Unknown írta...

Nagyon komoly bejegyzés, tele szépséges oldalakkal! :)