2012. január 13., péntek

After Christmas Blogtrain Freebie

Elérkezett egy újabb nap, amikor is útjára indítunk egy újabb szuper kis blogtraint. Mikor színskála után keresgéltem a Design Seeds-en, rögtön megakadt a szemem azon a palettán, amit végül is választottam. Remélem nektek is tetszik majd amiket alkottunk. 

I love, love love the blogtrains... :))) and here is the next, huge and fantastic cewe blogtrain.  Beautiful winter picture gave inspiration to color palette of After The Christmas... 
It contains 22 stops, and I think all stops are beautiful and amazing! 
 

Nem túl régen az a gondolatom támadt, hogy ki kellene próbálnom az Art Journalt. Nézegettem Roben Marie blogját és inspirálódtam, végül úgy döntöttem az én részemet megpróbálom ebben a stílusban elkészíteni. Hogy  sikerült-e? Ezt nektek kell megmondani :) Minden esetre próbálkoztam:




DOWNLOAD (elements)
DOWNLOAD (papers)


22 állomása van a vonatnak, és ha mindet végigjárod, begyűjtheted ezt a szuper gigakészletet (a previ az összes résztvevő elemeinek felhasználásával készült):

I've seen kits, in all of 22 wagons there are fabulous papers and elements, so do not forget to download stops! Huge gigapack could be yours...


Ha elakadnátok, itt a teljes bloglista / let's see the stops:

1. beedee / beedeesign – itt vagy most / you are here
2. krisz1972 – ide tartasz / next stop
3. Bóbita / Bobita Designs
6.  minyu
7. Osli / OsDesign
8. Kovaxka / Rucola Designs by Ildi Geist
10. Melcsi
12. bjud
14. Maja
15. dereva
17.Krysty / Krysty Scrap Designs
18. zitz
19. szrjudit / Flying Heart Designs
20. toni / Suitcase Design

Valószínűleg nem ez volt az utolsó blogtrain, ami a Cewéről indult, és büszke vagyok arra, hogy olyanok is bele mernek vágni, akik még soha nem készítettek hasonlót. Az ő kedvükért a fórumban témákba csoportosítva összeszedtük a készletkészítés írott és íratlan szabályait. Egy digitális papír elkészítését videón is megmutatom, Bóbita pedig egyszerű de annál mutatósabb word art-ok születését vette fel. Ha készletkészítéssel kacérkodtok, feltétlenül nézzetek be! 

Egy komment a freebie ára, mint mindig :)))
Leave me a comment please :)

Happy scrapping!

36 megjegyzés:

Gólya írta...

Akkor fizetnék :) Puszi az ötletért, a sok melóért amit végeztél vele/rajta/benne/hozzá. Ja, a részed el is vittem :)

Budaházi Brigitta írta...

Ügyesek vagytok, lányok! Szépségesek az állomásokon található készletek. Osztottam is FB-on, hogy ezt is lássa ország-világ.

bjud írta...

Bee! Gyönyörű munkát tettél le az asztalra megint! A legnyagyobb kedvenceim a készletedből: a virágok, a wordartok és a gombok (vagy bárhogy is hívják ezeket a domború, kerek tüneményeket :))
Nagyon köszönöm!

Minyu írta...

Köszönettel elvittem. Még csak most töltöm, de nagyon izgalmasnak igérkezik!

Melcsi írta...

Hálás köszönet az ötletért és a csodás vagonodért ;)...

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönöm, vittem is. Nagyon tetszenek benne a papírok. Köszi, hogy összefogtál minket, és megszervezted az egészet!

Krisz írta...

Köszi az ötletet a szervezést, a sok munkát és persze a lelkesedést. Véltelenek pedig nincsenek, Roben-Marie mindig is jó választás... Köszi vittem ezt a gyönyörűséges vagont! szép napot! :)

Margó írta...

Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb "szüksége" van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek - tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

"Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt."
(Stephanie Dowrick)

Köszönöm Bee, hogy annyi rengeteg energiát adsz a csapatnak, hogy folymatosan érezzük, hogy sokat teszel értünk:-)
Az ajándékodat máris viszem magammal és már előre izgatott örömmel tölt el a kicsomagolás:-))Szeretettel: Margó

Florci írta...

itt a virtuális forint, köszönöm, köszönöm! én általában vagy akkor jutok be a fórumba, amikor már 7 oldalnyi anyag van és majdnem kész a cucc, vagy az elején, amikor mire találnék egy pu akármit a készleteim közt, arról kiderül, h freebiebe nem rakható, így neki se állok. Ezért aztán én vagyok a fő nyertes, mert a munka része annyi, hogy nyomkodom a download-okat! :)) CSókok érte nektek!!

Rucola Designs írta...

Imádlak, csodás csomag! A többiek már elmondták, amit akartam! :)

ziti írta...

itt jártam, köszönöm a csodás elemeid

Ritttus írta...

Gyönyörűűűűű! köszönöm, hogy elkésztetted, hogy megosztod velünk!!! Nagyon ígéretes...alig várom az alkotást!!!

Skippy írta...

Láttam,szerettem,vittem...Köszönöm!!!!

pgmaria írta...

Nagyon szépséges, köszönöm. hogy vihettem!

sandybell127 írta...

Köszönöm Bee a szervezést, a sok segítséget, és a szuperszónikus készletedet is! :)

Whitefrost írta...

Köszönöm szépen a készletet, a segítséget és a sok sok szeretetet amit kapok.

krisssz írta...

Gyönyörű, tiszta Art Journal:)) Köszi:)

Pertine írta...

Köszike a vagont, üdv a masinisztának! :)

Kisnyul / Andi írta...

Jaj ez annyira jó, hogy Te ilyet tudsz! (Nagy sóhaj) Köszönöm!!!! :)

Ányi írta...

Köszönöm szépen én is! Nagyon csábítóan néz ki ez a sok minden a készleted előnézetijén! KÖszi a megosztást!

Secima írta...

Le a kalappal előtted, előttetek!!!! Hálás köszönet!

Kireva írta...

Köszönöm!Már letöltöttem, egyszerűen gyönyörű.A stílus nagyon tetszik.Jó, hogy kipróbáltad.Remélem még sok gyönyörű készletet látunk tőled ebben a stílusban.

Birdee írta...

Stunning kit! Love your work. Thank you!

Eszter(beszteri) írta...

Nagyon szép készlet, gratulálok hozzá, és köszönöm!

Névtelen írta...

What a lovely train - such beautiful, high quality kits! Thank you for your wonderful contribution

Ilus írta...

Fantasztikus a készletecskéd...nagyon tetszik ez a stílusod is...:) köszönöm a vagonodat! :)

RoseAddict írta...

Such beautiful colors! Thank you for your part of this blog train!

Noko411 írta...

A lovely kit! Thank you for sharing.

Unknown írta...

Köszönöm a készletet is és a szervezést is. :)

rubin írta...

hű, ez álomszép lett!!!imádom ezt a stílust, totál profi lett:)!!!Köszi!

Toni írta...

csak bátran azzal az art-journallal! Halálmegvetve viszem!!!! :) És imádom!

szrjudit írta...

Imádatos az art journalod, én vevő vagyok rá! :) A szervezésért nagy köszönet!

Puzsi írta...

Rohantam a kasszához! És fantasztikus és csodálatos és... és... és... köszönöm!

SueBee írta...

Thank you for the beautiful, artistic kit!

Névtelen írta...

Oh, hát csak ideértem...köszönettel vittem, és hamarosan használom is :)

Annamari írta...

Én is ideértem, végre! :) Köszi Beedee a készletet, éppen töltikézem! :)