2011. november 23., szerda

Húúúú és ááááá!!!!

Azért a cím, mert két iszonyúan jó (vagy legalább is nekem igazán tetsző) készlet került mostanában boltba. Aki ismer (egy picit) az tudja, hogy a zene iránti rajongásomat nem sok minden múlja felül... talán még a digiscrap sem :) Ezen okból (is) nagyon örültem Ildi újdonságának a Symphonic Poem- nek.  Mutizom:





Valamikor réges régen kacérkodtam a zongorázni tanulás gondolatával, de nem lett belőle semmi... Egyik kedves fotós ismerősöm jóvoltából, a közelmúltban bescannelésre került pár tekercs régi film, és ezt a képet találtam:


18 éves voltam :) egy nagyon kedves barátnőmnél ünnepeltem Turán. Az ő zongoráján tanulgattam ezt-azt, több kevesebb sikerrel :)) Ebből a képből született egy oldal és egy ATC.



Az elemek számát illetően most meglehetősen visszafogtam magam, de ez jött éppen belőlem.... A szokásos helyen, a Scrapbook Elements-en megtaláljátok!

Icka alias Doodle Design is hozott új készletet, aminek a színeibe és az overlayekbe azonnal szerelmes lettem :) Mutatom az előkéket:



Ehhez egy olyan kép részletét használtam, ami már volt, de most akkor is ez kívánkozott nekem rá. Ilyen lett:


A Special Moments megvásárolható mától a Digiridoonál. Részemről igazi élvezet volt az alkotás, mindkét készlettel...

Más...
Tudom, hogy mostanában nagyon eltűntem... kihívásokról, blogokból, galériákból... és a kommentjeim száma is erősen megfogyatkozott (mondhatjuk, hogy közelít a nullához)...
Még pár nap és ígérem elárulom az okát, addig lehet tippelni :))) Csak a kezdet nehéz, utána belerázódom és megyek a szokásos blog-, galéria- és kihívástúrámra. Óóóó és a designereimtől is ezer meg ezer bocsánat a késlekedéseimért!!!! Mindegyikőtöket IMÁDOM! Hamarosan jövök :) Pussz!!!







1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Szépségeseket alkottál! Gyönyörű az Ickakészlet! Várunk vissza! :)