2011. augusztus 8., hétfő

Vidám kis finomságok Ickától!

Szánom-bánom bűnömet, de a blogtraines elfoglaltságaim miatt eddig nem adtam hírt Icka csodás új "apróságairól"! Nagyon szeretem a vidám kiegészítőket, ezeket a helyes matricákat meg egyenesen imádom! Nézzétek:


A csomagban benne van egy PSD fájl is, így mindenki elkészítheti a saját feliratos matricáját! Az én szösszenetem a matricákkal:

Felhasználtam még köszönettel: 99% Doodle Designs és egy Cindy Schneider template.

Az oldalamon látható még másik nagy kedvencem Ickától, mégpedig a betűecsetei!!! Olyan sokféleképpen fel lehet használni őket, hogy az hihetetlen. Sajnos gépmegosztásban szenvedek... az egyiken van net, a másikon meg szerkesztgetek, így a többit most nem tudom megmutatni, de pótolni fogom!

Az ecsetek:


Szintén Digiridoonál találod őket, ITT!

1 megjegyzés:

Ritttus írta...

Bee! Nagyon szép lett ez az oldal! sugárzik róla a vidámság!
Gépes gondokat tökéletesen átérzem! :( hasonló cipőben járok!