2011. május 18., szerda

Díjeső Tőletek 2. - Köszönöm!

Megint díjat/díjakat kaptam!! A blogger ugyan halálra idegesített "enyhe" üzemzavarával! A kommentjeitek egy része (elég nagy része) és az én kommentjeim nagy része is elszállt az internet szövevényes szövetében... (Milyen szépen alliterál nem?)
Szóval a díj:


Akiktől kaptam: Blissz és Krysty! Blisszéről véletlenül értesültem, mert ha hagyott is kommentet, sajnos hozzám már nem ért el. Krystyét ugyan megkaptam, de azóta megszűnt létezni (ahogy a "köszönöm" bejegyzésem is az ő blogjában) a fentebb említett internet-katasztrófa következményeképpen.... 
A kellemetlenségektől eltekintve nagyon-nagyon boldogok vagyunk egymással, a díjam és én :))))) Mindig öröm kapni!!! Ráadásul olyan szavakkal kaptam, amiktől a lélegzetem is elállt!!! 
Mivel egy díjjal már eljátszottam, hogy nem adtam tovább, megfogadtam, hogy most semmi esetre sem teszem! Betartom a szabályokat!

10 dolog, akit/amit szeretek (Atyám!! Csak tízet lehet???):

1. A CSALÁDOM! Minden és mindenki előtt! A férjem, a gyerekeink, a szüleim, a mamák, papák. Isten áldásából még sokan velünk vannak, remélem lesznek is.
2. Az éneklés... örök szerelem a miénk.
3. Olvasás... sajnos egyre kevesebb időm jut rá...
4. Fotózás... 
5. Kirándulás... utazás... sajnos egyenlőre parkolópályán...  
6. Scrapbook... egyenlőre a digitális, aztán majd meglátjuk...
7. Alvás... azt mondják, aki sokat alszik, sokat kihagy az életéből... Megfogadtam, ha egyszer egy éjszakára majd megszökhetem a gyerekek mellől (kéretik nem félreérteni), úgy átalszom, mint egy mormota és délnél előbb ki sem mászom az ágyból. 
8. Színház, kiállítás, filmek, mozi... 
9. Agyagozás, gipszöntés, dekupázs, gyöngyözés, festés, rajzolás... egyszóval sok-sok kreatív kézműves elfoglaltság
10. Csacsogás... rokonokkal, barátokkal, ismerősökkel... :))) mindenkivel :)))))))

A lista persze nem teljes, és a második hely után a sorrend változó.... 

A három blogger akinek továbbadnám:
Krisssz - Mert mindent Tőle tanultam!! Mert a blog sem lenne nélküle! Mert nem scrappelnék nélküle!
Juma - Mert általa feltöltődöm! Mert árad belőle a szeretet! 
Secima és a Szép Macicsalád - Mert egyszerűen imádom őket!

Nagyon sok blogot látogatok. Többet, mint amennyi a kommentjeimből látszik :) és bármelyik méltó eme díjra!! 
Esküszöm, nincs sértődés, ha valaki nem fogadja el!!!
Köszönöm! Szép napot mindenkinek!


Apropó!!! Holnap reggel nyolcig még lehet jelentkezni a Cewe fórumán a játékra!


3 megjegyzés:

Minyu írta...

Grat a díesőhöz és ezer hála a cewés felhivásért, simán lemaradtam volna :)))

Secima írta...

Köszi szépen, nagyon aranyos vagy, igazán jólesett. :)

Toni írta...

Gratu és örülök, hogy ennyi mindent megtudtam rólad!