2011. március 6., vasárnap

Díjeső Tőletek - Köszönöm!

Félelmetesen súlyos elmaradásomat pótolom ezzel a bejegyzéssel... Az utóbbi időben kaptam pár díjat... Mivel ma negyedszerre is megkaptam, végre itt az idő, hogy megosszam! Kérlek benneteket ne vessetek meg azért, mert ennyi ideig húztam! Nem azért nem tettem közzé őket, mert nem akartam, vagy mert nem esett jól (NAGYON IS JÓL ESETT!!), hanem mert a díjhoz olyan szabályok tartoznak, melyeket félek, nem tudok betartani... 
Először is, akiktől kaptam, és akiknek NAGYON KÖSZÖNÖM!

Másodszor maga a díj:

Harmadszor a szabályok:


- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.



Negyedszer pedig az okok, amiért csak most jöttem elő a díjaimmal:

Mikor Tímeától kaptam, még nagyon új voltam a "blogvilágban", úgy éreztem nem érdemlem meg, inkább megpróbálom kiérdemelni a közlés előtt. Nagyon jól esett, hogy rám gondolt!
Később keresni kezdtem azokat az emberkéket, akiknek a szabályok szerint tovább kell(ene) adni. Ekkor jött a második díj Jumától. Megint  a fellegekben éreztem magam. Sajnos idő közben a legtöbb blog, amit szívesen látogatok/olvasok mind megkapta ezt a blogdíjat, a legtöbb nem is egyszer. Kerestem hát tovább... Nagy keresések kellős közepedte érkezett meg Gólyától és ma Trezától az uccsó két díjam. Remélem nem haragszanak meg rám azért, amit most tenni fogok...
Tisztelettel megköszönöm, NAGYON sokat jelent nekem, de nem adom tovább... El is mondom gyorsan miért jutottam erre a következtetésre. Mint ahogy fentebb is említettem, a legtöbb blog, amit/akit díjaznék, mér megkapta ezt, nem is egyszer! A jelöltjeim egy csoportja nem kér a díjakból "Ne díjazz, kommentezz" én ezt is megértem, tiszteletben tartom. (Fogok kommentelni továbbra is.) Az utolsó csoport akikre gondoltam, nem felel meg a követelmény azon részének, mely előírja, hogy csak olyan blogoknak adjuk tovább a kitüntetést, melyeknek kevés követőjük van...
Bizonyára találnék, ha akarnék olyan blogot, amely megfelel a szabályoknak, de soha nem olvasom... ez hazugság lenne, nem is élek vele.
Remélem nem bántottam meg senkit!!! Fájna, ha így volna! Az adományozóknak még egyszer KÖSZÖNÖM! A legtöbbet jelenti, hogy az önmegvalósítási kísérleteim közben értékelnek!
Utolsó momentumként fel szerettem volna sorolni, kiknek adnám mégis, ha a fentebb említett okok nem lennének, de túl hosszú a lista a fejemben és senkit sem szeretnék kihagyni!
Ígérem továbbra is rendszeres olvasó leszek a blogjaitokon és még kommentelni is megpróbálok... :))

beedee






3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Gratulálok a díjhoz!Szép hetet számotokra.

Margó írta...

Tudod, írtam is, hogy mindenkinél tiszteletben tartom, hogy hogyan kezeli ezeket a díjakat. Abban biztos vagyok, hogy mindenkinek jól esik, amíg nem érzi azt, hogy ez most olyan kötelezőből körbejár:-))

Szívből gratulálok, hogy az Ivy LOTW versenyében "hazahoztad a pálmát"!:-))
Szurkolunk és szavazunk a havi "pálmára" is:-)))

Toni írta...

Gratulka!!!!