2011. március 1., kedd

Cewe heti kihívás 93.

Bár Krisssz szombaton már súgott a következő kihívás témáját illetően - mint már említettem a fotósétán inkább trécseltünk, mint fotóztunk - nem voltam elégedett a kapuról készült talán ha három darab képemmel. Ezért örültem, mikor enyhített némileg a feltételeken, és nem ragaszkodott a kapuhoz... Annyit kért csak, hogy lehetőleg azért egy ott készült képet használjunk fel. Nekem ez az ablak a kedvencem, meg ne kérdezzétek miért... 
Jahh és itt is elárulom szégyen-gyalázat, de most használtam először textúrát fotóhoz.
A kiindulási kép:


A textúra:


A kép textúrázva és icipicit tuningolva:


Végül a kihívásra készült oldal:

Felhasználtam köszönettel: Eena's Creation - My Diary és Longing For Past Day

6 megjegyzés:

Gólya írta...

Hát ez váó lett!!! :)
Használj sokszor textúrát! :)

Minyu írta...

Itt is: fantasztikus! Hatalmas ötlet és gyönyörű kivitelezés!

treza írta...

Ejha, sokkal hangulatosabb textúrázva...pedig az eredeti is remek. Az oldalad pedig egy csoda!

Gólya írta...

Gyere ide :) (mint egy cukrosnéni) van itt neked vmi:
http://keleplo.blogspot.com/2011/03/rostelles-dijak-nyeremeny-meglepetes.html

Krisz írta...

Ötletes, azupi kis oldal lett! Látom jó szemed van a fotózáshoz is! :)

Margó írta...

Nagyon örülök, hogy sikerült találkoznunk:-))
Imádom a naplós-oldalakat! Különleges, gyönyörű oldalt készítettél! (Én is textúra szerelmes vagyok:-)))