2011. március 10., csütörtök

Blogtrain

Már régóta böngészem az SB.hu fórumját, valami jó kis játékért - na jó, bevallom leginkább a "Kép egymásnak" játékra várok :) - mikor is rátaláltam Altalena által indított blogtrain-re. Gyorsan csatlakoztam, gondoltam összehozok egy-két papírt, pár elemet, WA-t, vagy templatet, majd csak lesz valahogy. (Fő az önbizalom:) 
Ez lenne a színskála:


A címe: The Flower Of Naturalness (lesz)
Aztán megláttam, kik csatlakoznak (A NAGYOK)... majdnem elájultam... végül megláttam Dido előnézetijét... és most teljes a bizonytalanságom... 
Valamit megpróbálok azért... Egy kis drukk jól jönne... Ha van kedvetek (ezek után:) csatlakozzatok ITT! A freebiek elkészítési határideje: április 20.

Pussz: beedee

3 megjegyzés:

Gólya írta...

Drukk! Neked is és magamnak is. Mi bajunk lehet??? Legfeljebb legközelebb nem vesznek be :)
Bár az eddigi template-jeid alapján sztem király leszel! :)

Puzsi írta...

Szuper! Majd felülök a vonatra és jövök Hozzád is!

evadraga írta...

Jajjlányok, a NAGYOK is kezdték valahol, valamikor! Vágjatok bele bátran, ügyesek vagytok Ti is! Hajrá, én bízom és tudom, hogy gyönyörűségeket hoztok majd nekünk! :D