2011. február 18., péntek

Cewe heti kihívás 91.

Krisssz a héten megint egy tuti kihívással készült. A Valentín nap "utóhatásaként" olyan oldalt kellett készíteni, amin... 
Inkább idézem (csak mert annyira tetszik, ahogy megfogalmazta):

"Nem lehet élőlény, akit szeretünk. Család, férj, pasi, gyerek  és egyéb rokonság nem játszhat. Csak valami tárgy, fogalom, gondolat és hasonló.
Szerethetjük a kvantumfizikát, a bablevest, vagy a körömlakkunkat is. Közben belegondoltam, hogy sok olyan dolog van, amit nagyon szeretünk, csak eszünkbe sem jut róla elmélkedni. Szerethetjük a reggeli kávénkat, a gyertya fényét, egy könyvet vagy a Margit-hidat is. Ha kérhetem, ne a scrapbookot szeressük, válasszunk valami olyasmit, amit esetleg a többiek még nem tudnak. Ja!! És üzenem Secimának, hogy természetesen az egész Szép Macicsalád élőlénynek számít, szóval most ők sem lehetnek:))"
Nekem nagyon tetszik! Rögtön az éneklés jutott eszembe, és némi kapkodás közepette ez lett belőle:
Template - Jen Caputo
Elements - LorieD, Dido

Felhasználtam az esküvőnkön készült képeket (Mirage Fotó), és egy Felsőlajoson megtartott fergeteges koncert képeit (az azóta sajnos már feloszlott Hivatal zenekarral). 
Itt megragadnám az alkalmat, hogy ezzel az oldallal köszönetet mondjak a következő emberkéknek:
Farkas Erik, Horváth Klári, Molnár László, Szerző Zsuzsa, Zsigó Viktor akiktől rengeteget tanultam és/vagy sokat segítettek az énekléssel kapcsolatban. A lista persze koránt sem teljes, mert a Hivatal valaha volt összes tagjának köszönöm! 
Ha egyszer rájövök hogyan kell, majd felteszek egy nem túl ciki videót. :) 



1 megjegyzés:

Pertine írta...

Én szívesen megnézném a videót, de csak a jútyúbos beillesztést tudom.. :)