2011. január 23., vasárnap

Cewe heti kihívás 87.

Ezen a héten azt a feladatot kaptuk, hogy egy tárgyat foglaljunk oldalba. Először nem is tudtam mihez kezdjek, aztán eszembe jutott egy régi fénykép, amit akkor készítettem, mikor megvettem az első kompakt digit gépemet.
Íme az oldal az említett fotóval:

A5D - Down The Rabbit Hole

Mikor végeztem a képfeltöltéssel apró játékra invitáltam a csajszikat. Vajon mi lehet ez a tárgy? Majdnem lehasaltam, mikor az első kommentező Minyu eltalálta :) 
Később azért volt több ötlet (gyógyszercsöpögtető, pohártalp, lávalámpa, teáskancsó) és három "nyertes"... Ez egy fehérboros üveg talprésze, benne egy buborék. A színe azért vöröses, mert a parketta amin fotóztam megszínezi. 
Készítettem még egy oldalt ajándékba Secimának! (Van egy kis "magánakciónk" de nem szeretném elárulni, majd csak ha már túl leszünk rajta.) 
Íme az ajcsi, Secimának Szeretettel:

Kicsit szégyenlem a dolgot, de annyi készletből válogattam, hogy
nem jegyeztem meg... Ígérem még egyszer nem fordul elő...

1 megjegyzés:

Secima írta...

Jártam már itt, csak akkor nem tudtam kommentelni, de most bepótolom.
Ez az oldal itt is imádni való. Ezek a Macikák nagyon édesek. Köszönöm, hogy megmutattad őket, és már nagyon várom a "magánakciónkat". :)